| قبلا چیزهایی شنیده بودم که در سایت بالاترین جدیدا اعمال نفوذ و همچنین کارهای عجیب و غریبی رخ میدهد که تا کنون باعث شده تعداد زیادی از کاربران خود را از دست بدهد . اما تا از نزدیک ندیده بودم به این حرفها اهمیت نمیدادم . اما امروز چیزهای جالبی برام رخ داد . از دیروز بعدظهر سایت گرداب طی حملات DDOS از کار افتاد و از دسترس خارج شد.امروز بعد از 24 ساعت خبر روهم به بالاترین و هم سایت آزاداگی http://www.azadegi.com/link/2011/05/07/51420 پست کردم . ظرف مدت 5 دقیقه و نه بیشتر درسایت بالاترین قسمت کامنتها غیر فعال و 1 نظر از سوی کاربری درج شده بود و مطلب هم این وسط داغ نشد . http://www.balatarin.com/users/baalaa دلیل منفی: اخبار غیرواقعی من با مسئول سایت تماس گرفتم گفت داریم آپدیت میکنیم چه جالب ! بالفرض هم که درست و این شخص تماس گرفته باشد ! منم جای مدیر اون سرور بودم همین حرف رو میزدم تا آبروم نره ! نه پس انتظار داشتی بیان بگن ما زیر حملات DDOS از کار افتادیم ؟ ضمن اینکه سایت گرداب تا بحال هک هم شده و آبرویی دیگر ندارد پس دفاع از چی ؟ اکنون بعد از 33 ساعت که سایت گرداب بالا آمده است مطلب ضمن داغ شدن نیز یک نظر دیگر هم زیرش درج شده است ! آقا سایت که در دسترسه! خبر غیر واقعی این یعنی یک جای کار ایراد دارد . اولا اینکه یک سایت برای آپدیت اینقدر نمیخوابد حتی اگر میخواستند کرنل سرور رو هم بروز کنند این مدت طول نمیکشید ! ضمن اینکه سرورهایی که طی این مدت حملات DDOS را انجام میدهند شناسایی و Block میشوند و به خاطر همین سایت هم اکنون بالا می آید . البته حتما طی مدتی که سایتهای مستر کارت و ویزار کارد هم از دسترس خارج بودند داشتند سایتهاشون رو آپدیت میکردند ! در حال حاضر هم سایت با مشکل روبروست از کار افتاده و بالا نمی آید احتمالا هنوز آپدیتشون تموم نشده و برادران مشغولند ! امیدوارم گروه anonymous سایتهای مهم دیگر رو هم به همین ترتیب از دسترس خارج کند . کار هر کس نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهد و مرد کهن ! پس خداحافظ زیرترین !!! سلام به آزادگی |
معرفی و افشای هویت اصلی ارتش سایبری ایران و اعضای آن iranian cyber army identity - Iranian Cyber Army Members
Saturday, May 7, 2011
بالاترین یا زیر ترین ؟؟؟
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment