Monday, October 31, 2011

علت بسته شدن پورتهای وی پی ان در این مدت و هشدار به کاربران ایرانی

در حال حاضر میبینیم که vpn ها باز هستند .پس علت این همه هیاهوی بسته شدن vpn چی بود ؟

علت قطع وی پی ان در این مدت فقط یک چیز می تواند باشد و آن هم تحت کنترل و sniff کردن داده های شما روی وی پی ان هستش . دیده میشد هر از چند گاهی پورت ها به مدت 2 ساعت باز و مجددا بسته میشد.


(از وی پی ان ها حتی المقدور استفاده نکنید .باید از نرم افزارهای دیگر که اطلاعات رو روی پورتهایی دیگر انتقال میدهند و در هر بار استفاده  پورت رو عوض میکنند استفاده نمایید .یا از sstp ها استفاده کنید)

برای من که کارم شبکه هست مثل روز روشن هست که آنها در حال تست و بکار گیری تجهیزات برای کنترل فعالیتهای شما روی پورتهای pptp و l2tp هستند . شرکت ارتباطات زیر ساخت ایران شده محل آزمایش خطرناکترین کارهای هک و sniff کاربران ایرانی ! آنها مثل سگ میترسند چون روز به روز دارند به آخر عمر حکومت ننگین خود نزدیک میشوند .آنها در این مدت نمیتوانستند هیچگونه دخل و تصرف و هیچگونه کنترلی روی پورتهای vpn داشته باشند و میدانستند در حال حاظر تقریبا تمام کاربران ایرانی از vpn استفاده میکنند به خصوص برای ورود به ایمیل هاشون . در مقاله ای که در فروردین ماه امسال نوشتم هشدار دادم و گفتم که حکومت به شدت به دنبال تحت کنترل گرفتن gmail هستند .

و دیدید که بعد از سرقت گواهینامه های diginator (که وب سرور آن دارای باگ واضح و مشخصی بود و هر هکری که توانسته بود اونجا رو یکبار هک کرده بود  و اصلا هم کار شاخی نبود علیرغم ادعاهای هکر دیوانه به قول خودش 21 ساله)
به دنبال ربودن یوزرنیم و پسوردهای شما از جیمیل و یا  از روی سایتهای معروف نظیر Azadegi و یا facebook و غیره بودند . و البته ره به جایی نبردند چون هدفشان فقط ارعاب و ترساندن کاربران ایرانی بود و نه چیز دیگر .

اونها  به دنبال  تجهیزات و نرم افزارهای مورد نیاز برای کنترل و شنود اطلاعات بودند و هم اکنون به آن دست پیدا کردند .این تجهیزات از خارج کشور وارد ایران شده است .تمام کشورهای خارجی که ادعا میکنند از جنبش سبز ایران حمایت میکنند دروغگویند مرگ بر آنها .چون نمی خواهند کشورعزیزم  ایران به سر بلندی برسد .مرگ بر کشور ننگین و کثیف روسیه ! مرگ بر پوتین و یارانش .

همه به دنبال غارت کشور عزیز ایران هستند .همه به فکر خود هستند و آخوندهای کثیف در حال به یغما بردن سرمایه ها و ثروت این کشور هستند .

برای همتان متاسفم چون اتفاق خواهد افتاد . آری روز رستاخیز خواهد رسید .
انقلاب ایران در سال 1392 اتفاق خواهد افتاد و هیچ کس نمیتواند مانع از آن شود چه بیگانه ها چه وطن فروشان خائن به این مملکت .
زورتان را بزنید تا جاییکه میتوانید .مردم ایران انقلاب رو در خیابانها رقم خواهند زد نه در اینترنت ! 


از من به شماها نصیحت :  هر حرفی که اونها زدند رو شما بر عکسش نتیجه گیری کنید چون اونها از ابتدا مبنای رژیم رو بر پایه دروغ گداشتند .به حرفهای اونها که در این مدت زدند دقت کنید .


وزیر اطلاعات : ما پسورد ایمیل دشمنان رو شکستیم ! نتیجه : نتونستند کاری بکنند  ! 
کار سرقت گواهینمامه های شرکت دیجی نیتور کار ما نبوده : نتیجه : دقیقا کار مزدوران شما بوده !
هکر 21 ساله ایرانی با حکومت ایران مرتبط نیست !  نتیجه :  یقینا با شما مرتبط هست و دارد پول به جیب میزند ! و البته احمق اون مدیر شرکت ارتباطات زیر ساخت که همه چیز رو به اون احمق دیوانه سپرده تا بلکه ره به جایی ببرند !!!

صحبتی با هکر 21 ساله ایرانی دیوانه !

نقل قول : مدت زمان زیادی نگذشته که یک هکر که هنوز هویت ایرانی بودنش برای هیچ کس معلوم نیست و البته 100% مرتبط با حکومت ایران است   شروه به هک کردن شرکتهای سازنده گواهینامه ای دیجیتالی کرده و اقدام به sniff و جاسوسی بر علیه کاربران ایرانی اقدام میکند.
او ابتدا به شرکت کومودو و سپس در آخرین حرکت خود اقدام به هک کردن شرکت هلندی diginotar.nl کرده است  و از آن به عنوان بزرگترین هک دنیا یاد کرده است و اینکه شیوه این حمله میتواند درس بزرگی به گروهای anonymous و Lulzsec باشد (چه غلطا و ..خوری زیادی).

شاید این حرفا بر روی آدمهای عادی که در داخل جریان نیستند بتواند تاثیر گذار باشد ولی این حرفای مسخره برای افرادی مثل من چیری جز پشم و باد هوا نیستند .

برادر من  هک کردن  یک وب سرور و ریختن Shell وسپس هم root کردن اون سرور با توجه به بودن باگهای 0-day اکسپلویت که به  فروش می رسد  کار بزرگی  نبوده ! چون هکر های جوان ایرانی هم قادر به هک کردنش هستند به خصوص همین پورتال diginotar.nl که قبلا توسط چندین هکر ایرانی و غیرایرانی هک شده است . هک پورتال dotnetnuke که از آسیب پذیری   gallery remote file upload رنج می برده است  شده است بزرگترین هک دنیا ؟؟؟  بعد هم  زدن پسورد دامین کنترلر و دسترسی به تمام سرورهای دیجی نوتار و ایجاد سرتیفیکیت برای google , yahoo , , ...)


این شد بزرگترین هک دنیا  که حالا باید anonymous از تو هک یاد بگیره ؟


جانم فدای رهبر ؟ باید هم این حرف رو بزنی چون 3 تریلیون  تریلیون در حال بردن هستند و یک تیکه هم جلوی تو خواهند انداخت و تو هم هاپ هاپ کنان به دنبال برداشتن آن هستی !