Sunday, June 5, 2011

نفوذ گروه ناشناس به سرور وزارت امور خارجه و دستیابی به 10000 ایمیل وزارت امور خارجه



   گروه anonymous توانست با هک کردن ایمیل سرور وب سایت امور خارجه mfa.gov.ir به ایمیل های خصوصی وزارت امور خارجه که بعضا مربوط به ایمیل های اداره گذرنامه و روادید ایران بوده است دسترسی پیدا کند و آنها را برای مردم بر روی اینترنت قرار داد .
 این ایمیل‌ها در قالب یک فایل ۶۳ مگابایتی در اینترنت منتشر شده و کاربران می‌توانند با کلیک بر روی این لینک، به همه ایمیل‌هایی که در این عملیات به دست آمده دسترسی پیدا کنند.

(پسورد فایل: opiranopiran)


 
  به گفته عضو ایرانی گروه ناشناس، در روز ۲۲ خرداد نیز حملات گسترده‌ای بر ضد وب‌سایت‌های دولتی ایران صورت خواهد گرفت. 
 گرچه با خواندن ایمیل ها و بررسی اونها چیز خاصی کشف نشد اما صرفا انجام این حرکت ضربه بزرگی به وجهه جمهوری اسلامی و توان سایبری رژیم بوده است  در واقع هدف گروه همین بوده است و این مطلب رو هم عضو ایرانی گروه anonymous با مصاحبه با بی بی سی BBC عنوان کرده است .


وی همچنین افزوده است : من نمی دانم چرا رژیم اسلامی ایران همینطور به ارتش سایبری پول می دهد در حالی که آنها نمی توانند امنیت مهمترین سرور پیام های خود را حفظ کنند.

همینجا و در این وبلاگ من اعلام میکنم اگر هکر های واقعی ایران حداقل کسانی که من آنها را میشناسم به پا خیزند چیزی از سایتهای حکومتی و دولتی ایران باقی نخواهد ماند !
و قول میدهم ظرف مدت یک هفته تمامی وبسایتهای رژیم یا هک یا از کار خواهند افتاد !!!

 اما خیلی از اونها مدتی است که دست از کار کشیدند و دیگر کاری انجام نمیدهند و یا خیلی از اونها کار هک و امنیت رو کنار گذاشته و عطای این کار رو به لقایش بخشیدند  و حاضر به همکاری با حکومت نجس و پلید آخوندی نشدند . آنها پشت پا به همه چیز از جمله پول حکومت زدند ولی خودشان را مثل اعضای سایبری سپاه نفروختند.


 اعضای سایبری سپاه بزودی جوابگوی کارهایی که انجام دادند خواهند بود شاید اونها هم مجبور به انجام کاری شده باشند که خودشان دوست نداشتند انجام دهند اما آنها حق دفاع کردن از خود را خواهند داشت شاید هم این فرصت رو پیدا نکنند !

صحبتی با هکرهای داخل ایران :

  هر هکر ایرانی میتواند عضو گروه Anonymous باشد . من میدانم که 95% هکرهای ایرانی مخالف رژیم و حکومت آخوندی هستند .من شماها رو میشناسم , من میدانم شما از وضعیت موجود خسته هستید و ولی از شما درخواست میکنم حال که نزدیک به سالگرد انجام کودتا درایران هستیم (.همان روزی که حیران و از نتیجه انتخابات سردرد و عصبانی و گیج بودید .همان روزی که به شعور تک تک شما ها توهین شد ) اگر میتوانید و توانش رو دارید با گروه anonymous همراه شوید و به آنها بپیوندید .میتوانید از آرم گروه anonymous برای کارهایتان استفاده کنید . نترسید حکومت درگیر تر از اون چیزی هست که بخواهد دنبال شما بیافتد و شما ها رو دستگیر کند .هر چند شما میدونید که چه باید بکنید که گیر نیافتید .به هر وبسایت حکومتی و دولتی و یا وابسته به رژیم که میتوانید حمله کنید و یا اگر میتوانید آنها را از کار بیاندازید .هر چند دوستان من در گروه anonymous بار شما رو به دوش خواهند کشید .من به عنوان یک آریایی به شما قول میدهم ایرانی قدرتمند چه در زمینه سایبری و چه در زمینه های دیگر رو با یکدیگر خواهیم ساخت !
 جایی که در اون امثال گروه آشیانه و مدیرش در اون جایی نخواهند داشت !
 تحولات به زودی رخ خواهند داد و رژیم به زودی از بین خواهد رفت .خودتان رو نبازید .دیکتاتور از بین میرود .

پاینده باشید .
مهدی