Monday, October 31, 2011

علت بسته شدن پورتهای وی پی ان در این مدت و هشدار به کاربران ایرانی

در حال حاضر میبینیم که vpn ها باز هستند .پس علت این همه هیاهوی بسته شدن vpn چی بود ؟

علت قطع وی پی ان در این مدت فقط یک چیز می تواند باشد و آن هم تحت کنترل و sniff کردن داده های شما روی وی پی ان هستش . دیده میشد هر از چند گاهی پورت ها به مدت 2 ساعت باز و مجددا بسته میشد.


(از وی پی ان ها حتی المقدور استفاده نکنید .باید از نرم افزارهای دیگر که اطلاعات رو روی پورتهایی دیگر انتقال میدهند و در هر بار استفاده  پورت رو عوض میکنند استفاده نمایید .یا از sstp ها استفاده کنید)

برای من که کارم شبکه هست مثل روز روشن هست که آنها در حال تست و بکار گیری تجهیزات برای کنترل فعالیتهای شما روی پورتهای pptp و l2tp هستند . شرکت ارتباطات زیر ساخت ایران شده محل آزمایش خطرناکترین کارهای هک و sniff کاربران ایرانی ! آنها مثل سگ میترسند چون روز به روز دارند به آخر عمر حکومت ننگین خود نزدیک میشوند .آنها در این مدت نمیتوانستند هیچگونه دخل و تصرف و هیچگونه کنترلی روی پورتهای vpn داشته باشند و میدانستند در حال حاظر تقریبا تمام کاربران ایرانی از vpn استفاده میکنند به خصوص برای ورود به ایمیل هاشون . در مقاله ای که در فروردین ماه امسال نوشتم هشدار دادم و گفتم که حکومت به شدت به دنبال تحت کنترل گرفتن gmail هستند .

و دیدید که بعد از سرقت گواهینامه های diginator (که وب سرور آن دارای باگ واضح و مشخصی بود و هر هکری که توانسته بود اونجا رو یکبار هک کرده بود  و اصلا هم کار شاخی نبود علیرغم ادعاهای هکر دیوانه به قول خودش 21 ساله)
به دنبال ربودن یوزرنیم و پسوردهای شما از جیمیل و یا  از روی سایتهای معروف نظیر Azadegi و یا facebook و غیره بودند . و البته ره به جایی نبردند چون هدفشان فقط ارعاب و ترساندن کاربران ایرانی بود و نه چیز دیگر .

اونها  به دنبال  تجهیزات و نرم افزارهای مورد نیاز برای کنترل و شنود اطلاعات بودند و هم اکنون به آن دست پیدا کردند .این تجهیزات از خارج کشور وارد ایران شده است .تمام کشورهای خارجی که ادعا میکنند از جنبش سبز ایران حمایت میکنند دروغگویند مرگ بر آنها .چون نمی خواهند کشورعزیزم  ایران به سر بلندی برسد .مرگ بر کشور ننگین و کثیف روسیه ! مرگ بر پوتین و یارانش .

همه به دنبال غارت کشور عزیز ایران هستند .همه به فکر خود هستند و آخوندهای کثیف در حال به یغما بردن سرمایه ها و ثروت این کشور هستند .

برای همتان متاسفم چون اتفاق خواهد افتاد . آری روز رستاخیز خواهد رسید .
انقلاب ایران در سال 1392 اتفاق خواهد افتاد و هیچ کس نمیتواند مانع از آن شود چه بیگانه ها چه وطن فروشان خائن به این مملکت .
زورتان را بزنید تا جاییکه میتوانید .مردم ایران انقلاب رو در خیابانها رقم خواهند زد نه در اینترنت ! 


از من به شماها نصیحت :  هر حرفی که اونها زدند رو شما بر عکسش نتیجه گیری کنید چون اونها از ابتدا مبنای رژیم رو بر پایه دروغ گداشتند .به حرفهای اونها که در این مدت زدند دقت کنید .


وزیر اطلاعات : ما پسورد ایمیل دشمنان رو شکستیم ! نتیجه : نتونستند کاری بکنند  ! 
کار سرقت گواهینمامه های شرکت دیجی نیتور کار ما نبوده : نتیجه : دقیقا کار مزدوران شما بوده !
هکر 21 ساله ایرانی با حکومت ایران مرتبط نیست !  نتیجه :  یقینا با شما مرتبط هست و دارد پول به جیب میزند ! و البته احمق اون مدیر شرکت ارتباطات زیر ساخت که همه چیز رو به اون احمق دیوانه سپرده تا بلکه ره به جایی ببرند !!!

صحبتی با هکر 21 ساله ایرانی دیوانه !

نقل قول : مدت زمان زیادی نگذشته که یک هکر که هنوز هویت ایرانی بودنش برای هیچ کس معلوم نیست و البته 100% مرتبط با حکومت ایران است   شروه به هک کردن شرکتهای سازنده گواهینامه ای دیجیتالی کرده و اقدام به sniff و جاسوسی بر علیه کاربران ایرانی اقدام میکند.
او ابتدا به شرکت کومودو و سپس در آخرین حرکت خود اقدام به هک کردن شرکت هلندی diginotar.nl کرده است  و از آن به عنوان بزرگترین هک دنیا یاد کرده است و اینکه شیوه این حمله میتواند درس بزرگی به گروهای anonymous و Lulzsec باشد (چه غلطا و ..خوری زیادی).

شاید این حرفا بر روی آدمهای عادی که در داخل جریان نیستند بتواند تاثیر گذار باشد ولی این حرفای مسخره برای افرادی مثل من چیری جز پشم و باد هوا نیستند .

برادر من  هک کردن  یک وب سرور و ریختن Shell وسپس هم root کردن اون سرور با توجه به بودن باگهای 0-day اکسپلویت که به  فروش می رسد  کار بزرگی  نبوده ! چون هکر های جوان ایرانی هم قادر به هک کردنش هستند به خصوص همین پورتال diginotar.nl که قبلا توسط چندین هکر ایرانی و غیرایرانی هک شده است . هک پورتال dotnetnuke که از آسیب پذیری   gallery remote file upload رنج می برده است  شده است بزرگترین هک دنیا ؟؟؟  بعد هم  زدن پسورد دامین کنترلر و دسترسی به تمام سرورهای دیجی نوتار و ایجاد سرتیفیکیت برای google , yahoo , , ...)


این شد بزرگترین هک دنیا  که حالا باید anonymous از تو هک یاد بگیره ؟


جانم فدای رهبر ؟ باید هم این حرف رو بزنی چون 3 تریلیون  تریلیون در حال بردن هستند و یک تیکه هم جلوی تو خواهند انداخت و تو هم هاپ هاپ کنان به دنبال برداشتن آن هستی !

Sunday, June 5, 2011

نفوذ گروه ناشناس به سرور وزارت امور خارجه و دستیابی به 10000 ایمیل وزارت امور خارجه



   گروه anonymous توانست با هک کردن ایمیل سرور وب سایت امور خارجه mfa.gov.ir به ایمیل های خصوصی وزارت امور خارجه که بعضا مربوط به ایمیل های اداره گذرنامه و روادید ایران بوده است دسترسی پیدا کند و آنها را برای مردم بر روی اینترنت قرار داد .
 این ایمیل‌ها در قالب یک فایل ۶۳ مگابایتی در اینترنت منتشر شده و کاربران می‌توانند با کلیک بر روی این لینک، به همه ایمیل‌هایی که در این عملیات به دست آمده دسترسی پیدا کنند.

(پسورد فایل: opiranopiran)


 
  به گفته عضو ایرانی گروه ناشناس، در روز ۲۲ خرداد نیز حملات گسترده‌ای بر ضد وب‌سایت‌های دولتی ایران صورت خواهد گرفت. 
 گرچه با خواندن ایمیل ها و بررسی اونها چیز خاصی کشف نشد اما صرفا انجام این حرکت ضربه بزرگی به وجهه جمهوری اسلامی و توان سایبری رژیم بوده است  در واقع هدف گروه همین بوده است و این مطلب رو هم عضو ایرانی گروه anonymous با مصاحبه با بی بی سی BBC عنوان کرده است .


وی همچنین افزوده است : من نمی دانم چرا رژیم اسلامی ایران همینطور به ارتش سایبری پول می دهد در حالی که آنها نمی توانند امنیت مهمترین سرور پیام های خود را حفظ کنند.

همینجا و در این وبلاگ من اعلام میکنم اگر هکر های واقعی ایران حداقل کسانی که من آنها را میشناسم به پا خیزند چیزی از سایتهای حکومتی و دولتی ایران باقی نخواهد ماند !
و قول میدهم ظرف مدت یک هفته تمامی وبسایتهای رژیم یا هک یا از کار خواهند افتاد !!!

 اما خیلی از اونها مدتی است که دست از کار کشیدند و دیگر کاری انجام نمیدهند و یا خیلی از اونها کار هک و امنیت رو کنار گذاشته و عطای این کار رو به لقایش بخشیدند  و حاضر به همکاری با حکومت نجس و پلید آخوندی نشدند . آنها پشت پا به همه چیز از جمله پول حکومت زدند ولی خودشان را مثل اعضای سایبری سپاه نفروختند.


 اعضای سایبری سپاه بزودی جوابگوی کارهایی که انجام دادند خواهند بود شاید اونها هم مجبور به انجام کاری شده باشند که خودشان دوست نداشتند انجام دهند اما آنها حق دفاع کردن از خود را خواهند داشت شاید هم این فرصت رو پیدا نکنند !

صحبتی با هکرهای داخل ایران :

  هر هکر ایرانی میتواند عضو گروه Anonymous باشد . من میدانم که 95% هکرهای ایرانی مخالف رژیم و حکومت آخوندی هستند .من شماها رو میشناسم , من میدانم شما از وضعیت موجود خسته هستید و ولی از شما درخواست میکنم حال که نزدیک به سالگرد انجام کودتا درایران هستیم (.همان روزی که حیران و از نتیجه انتخابات سردرد و عصبانی و گیج بودید .همان روزی که به شعور تک تک شما ها توهین شد ) اگر میتوانید و توانش رو دارید با گروه anonymous همراه شوید و به آنها بپیوندید .میتوانید از آرم گروه anonymous برای کارهایتان استفاده کنید . نترسید حکومت درگیر تر از اون چیزی هست که بخواهد دنبال شما بیافتد و شما ها رو دستگیر کند .هر چند شما میدونید که چه باید بکنید که گیر نیافتید .به هر وبسایت حکومتی و دولتی و یا وابسته به رژیم که میتوانید حمله کنید و یا اگر میتوانید آنها را از کار بیاندازید .هر چند دوستان من در گروه anonymous بار شما رو به دوش خواهند کشید .من به عنوان یک آریایی به شما قول میدهم ایرانی قدرتمند چه در زمینه سایبری و چه در زمینه های دیگر رو با یکدیگر خواهیم ساخت !
 جایی که در اون امثال گروه آشیانه و مدیرش در اون جایی نخواهند داشت !
 تحولات به زودی رخ خواهند داد و رژیم به زودی از بین خواهد رفت .خودتان رو نبازید .دیکتاتور از بین میرود .

پاینده باشید .
مهدی


Sunday, May 8, 2011

Judgment Day - Iran Revolution Time - 11 Aprill 2013



The Antichrist will take over Iran by using a human decoy to trick the
Ayatollah in power. This will involve the "yes men" and sycophants of
the Ayatollah's court. The Antichrist will first drive away internal
supporters of the Ayatollah by starting a civil war. Then he will put
forth a man as a leader, a man for Iranians loyal to the Ayatollah to
concentrate their hate on. The man will be assassinated while Iran is
being taken over, and his opponents will think they have foiled the
overthrow of power by assassinating him. But they will find out later
he was merely a decoy and that they played into the plans of the
Antichrist.

Saturday, May 7, 2011

بالاترین یا زیر ترین ؟؟؟

قبلا چیزهایی شنیده بودم که در سایت بالاترین جدیدا اعمال نفوذ و همچنین کارهای عجیب و غریبی رخ میدهد که تا کنون باعث شده تعداد زیادی از کاربران خود را از دست بدهد . اما تا از نزدیک ندیده بودم به این حرفها اهمیت نمیدادم . اما امروز چیزهای جالبی برام رخ داد .
از دیروز بعدظهر سایت گرداب طی حملات DDOS از کار افتاد و از دسترس خارج شد.امروز بعد از 24 ساعت خبر روهم به بالاترین و هم سایت آزاداگی http://www.azadegi.com/link/2011/05/07/51420 پست کردم . ظرف مدت 5 دقیقه و نه بیشتر درسایت بالاترین 
قسمت کامنتها غیر فعال و 1 نظر از سوی کاربری درج شده بود و مطلب هم این وسط داغ نشد .


http://www.balatarin.com/users/baalaa
دلیل منفی:

اخبار غیرواقعی
من با مسئول سایت تماس گرفتم گفت داریم آپدیت میکنیم

چه جالب ! بالفرض هم که درست و این شخص تماس گرفته باشد  ! منم جای مدیر اون سرور بودم همین حرف رو میزدم تا آبروم نره !  نه پس انتظار داشتی بیان بگن ما زیر حملات DDOS از کار افتادیم ؟

ضمن اینکه سایت گرداب تا بحال هک هم شده و آبرویی دیگر ندارد پس دفاع از چی ؟ 
اکنون بعد از 33 ساعت  که سایت گرداب بالا آمده است مطلب ضمن داغ شدن نیز یک نظر دیگر هم زیرش درج شده است ! 
 آقا سایت که در دسترسه! خبر غیر واقعی

این یعنی یک جای کار ایراد دارد .
 
اولا اینکه یک سایت برای آپدیت اینقدر نمیخوابد حتی اگر میخواستند کرنل سرور رو هم بروز کنند این مدت طول نمیکشید ! ضمن اینکه سرورهایی که طی این مدت حملات DDOS را انجام میدهند شناسایی و Block میشوند و به خاطر همین سایت هم اکنون بالا می آید . البته حتما طی مدتی که سایتهای مستر کارت و ویزار کارد هم از دسترس خارج بودند داشتند سایتهاشون رو آپدیت میکردند !
در حال حاضر هم سایت با مشکل روبروست از کار افتاده و بالا نمی آید احتمالا هنوز آپدیتشون تموم نشده و برادران مشغولند  !
امیدوارم گروه anonymous سایتهای مهم دیگر رو هم به همین ترتیب از دسترس خارج کند .

کار هر کس نیست خرمن کوفتن          گاو نر میخواهد و مرد کهن !

پس خداحافظ  زیرترین  !!! سلام به آزادگی


Friday, May 6, 2011

Gerdab.ir Downed by Anonymous(OPERATION IRAN)


گرداب از دسترس خارج شد (جمعه 17 اردیبهشت 1390)

سایت گرداب امروز 17 اردیبهشت توسط گروه anonymous از دسترس خارج و از کار افتاد ! این گروه چند روز پیش اعلام کرده بود عملیاتی تحت نام عملیات ایران آغاز خواهد کرد و وبسایتهای حکومتی ایران را از کار خواهد انداخت ! گرداب بیشتر از 24 ساعت است که از دسترس خارج شده و از کار افتاده ! پاسخی به ارتش سایبری سپاه از سوی گروه Anonymous !!! لازم به ذکر است این گروه قبلا در حمایت از جولین آسانژ موسس ویکی لیکس سایتهای مستر کارت و ویزا کارد را از کار انداخته بودند .

Monday, March 28, 2011

comodo hacker is not any related to russia country هکر سایت کومودو با هیچ کجا در ارتباط نیست

داشتم چرخی روی بالاترین میزدم که به یک چیز جالب منو به خودش جلب کرد 
IP هک کننده سایت امنیتی COMODO با روسیه در تماس است 

 اینجور خبر ها فقط توسط عوامل خود رژیم ایران به روی وب سایتها می آید تا همگان از حقیقت آگاه نشوند ! 
 78.38.244.66 یک ip در داخل ایران هست حواشی شهر اصفهان و هم اکنون هم آنلاین هست و شما میتوانید با دستور Tracert در پای کامند پرامت او را ردیابی کنید !