Sunday, May 8, 2011

Judgment Day - Iran Revolution Time - 11 Aprill 2013



The Antichrist will take over Iran by using a human decoy to trick the
Ayatollah in power. This will involve the "yes men" and sycophants of
the Ayatollah's court. The Antichrist will first drive away internal
supporters of the Ayatollah by starting a civil war. Then he will put
forth a man as a leader, a man for Iranians loyal to the Ayatollah to
concentrate their hate on. The man will be assassinated while Iran is
being taken over, and his opponents will think they have foiled the
overthrow of power by assassinating him. But they will find out later
he was merely a decoy and that they played into the plans of the
Antichrist.

Saturday, May 7, 2011

بالاترین یا زیر ترین ؟؟؟

قبلا چیزهایی شنیده بودم که در سایت بالاترین جدیدا اعمال نفوذ و همچنین کارهای عجیب و غریبی رخ میدهد که تا کنون باعث شده تعداد زیادی از کاربران خود را از دست بدهد . اما تا از نزدیک ندیده بودم به این حرفها اهمیت نمیدادم . اما امروز چیزهای جالبی برام رخ داد .
از دیروز بعدظهر سایت گرداب طی حملات DDOS از کار افتاد و از دسترس خارج شد.امروز بعد از 24 ساعت خبر روهم به بالاترین و هم سایت آزاداگی http://www.azadegi.com/link/2011/05/07/51420 پست کردم . ظرف مدت 5 دقیقه و نه بیشتر درسایت بالاترین 
قسمت کامنتها غیر فعال و 1 نظر از سوی کاربری درج شده بود و مطلب هم این وسط داغ نشد .


http://www.balatarin.com/users/baalaa
دلیل منفی:

اخبار غیرواقعی
من با مسئول سایت تماس گرفتم گفت داریم آپدیت میکنیم

چه جالب ! بالفرض هم که درست و این شخص تماس گرفته باشد  ! منم جای مدیر اون سرور بودم همین حرف رو میزدم تا آبروم نره !  نه پس انتظار داشتی بیان بگن ما زیر حملات DDOS از کار افتادیم ؟

ضمن اینکه سایت گرداب تا بحال هک هم شده و آبرویی دیگر ندارد پس دفاع از چی ؟ 
اکنون بعد از 33 ساعت  که سایت گرداب بالا آمده است مطلب ضمن داغ شدن نیز یک نظر دیگر هم زیرش درج شده است ! 
 آقا سایت که در دسترسه! خبر غیر واقعی

این یعنی یک جای کار ایراد دارد .
 
اولا اینکه یک سایت برای آپدیت اینقدر نمیخوابد حتی اگر میخواستند کرنل سرور رو هم بروز کنند این مدت طول نمیکشید ! ضمن اینکه سرورهایی که طی این مدت حملات DDOS را انجام میدهند شناسایی و Block میشوند و به خاطر همین سایت هم اکنون بالا می آید . البته حتما طی مدتی که سایتهای مستر کارت و ویزار کارد هم از دسترس خارج بودند داشتند سایتهاشون رو آپدیت میکردند !
در حال حاضر هم سایت با مشکل روبروست از کار افتاده و بالا نمی آید احتمالا هنوز آپدیتشون تموم نشده و برادران مشغولند  !
امیدوارم گروه anonymous سایتهای مهم دیگر رو هم به همین ترتیب از دسترس خارج کند .

کار هر کس نیست خرمن کوفتن          گاو نر میخواهد و مرد کهن !

پس خداحافظ  زیرترین  !!! سلام به آزادگی


Friday, May 6, 2011

Gerdab.ir Downed by Anonymous(OPERATION IRAN)


گرداب از دسترس خارج شد (جمعه 17 اردیبهشت 1390)

سایت گرداب امروز 17 اردیبهشت توسط گروه anonymous از دسترس خارج و از کار افتاد ! این گروه چند روز پیش اعلام کرده بود عملیاتی تحت نام عملیات ایران آغاز خواهد کرد و وبسایتهای حکومتی ایران را از کار خواهد انداخت ! گرداب بیشتر از 24 ساعت است که از دسترس خارج شده و از کار افتاده ! پاسخی به ارتش سایبری سپاه از سوی گروه Anonymous !!! لازم به ذکر است این گروه قبلا در حمایت از جولین آسانژ موسس ویکی لیکس سایتهای مستر کارت و ویزا کارد را از کار انداخته بودند .